Sunday, October 19, 2014

Dalam Penantian

Tiada jalan untuk aku kembali
Tiada alasan untuk aku menoleh ke belakang
Tiada cara lagi untukku memutar waktu

Namun aku tetap bertahan dalam penantian ini
Karena aku yakin pasti akan ada yang datang setelah aku lama menanti
Pasti ada yang hadir setelah aku lama menunggu
Entah yang datang itu kamu atau orang lain
Tapi keyakinanku tak pernah goyah
Seseorang yang hadir nantinya adalah yang terbaik yang dikirimkan olehNya untuk menyempurnakan separuh agamaku
Dan itulah hadiah terindah dariNya atas kesabaranku dalam penantian

In there I always pray for your happiness
I still love you because Allah
If we don't meet in the world, I will believe we meet in Jannah
And in there I still wait you with improve my self

For you, My Destiny, My Last Destination, My Soulmate
By : Septiaini Cahyaningtyas

0 comments:

Post a Comment

 
Sahabat Pelangi Blogger Template by Ipietoon Blogger Template